dean one cloud telefonie
Het einde van de analoge (PSTN) en digitale IDSN lijnen is in zicht. KPN heeft aangekondigd. Vanaf 1 september 2019 zullen deze niet meer beschikbaar zijn voor klanten van KPN en KPN Wholesale (bron: KPN). Voor die tijd wordt het dus zaak te gaan kiezen voor een VoIP oplossing. Uiteraard kunnen wij daarin iets voor u betekenen met de oplossingen van onze partner dean one. Wilt u meer weten? Of wilt u gaan kiezen voor een VoIP oplossing? Neem dan contact met ons op.
dean one biedt een volledige oplossing aan via een ‘in the cloud’ telefooncentrale en ‘voip’ telefoneren.
De term Cloud geeft aan dat de telefooncentrale niet meer op locatie hoeft te staan. Onze centrale staat in een professioneel datacenter met de nodige beveiliging en back-up systemen. dean one zorgt zelf voor het nodige onderhoud aan deze centrale.
VoIP is de afkorting van “Voice over IP”. Vrij vertaald betekent dit “spraak over een datanet”, of meer concreet: bellen over een internetverbinding. In tegenstelling tot traditionele telefonie verlopen uw gesprekken dus over uw internetverbinding naar onze Cloud telefooncentrale: er is geen aparte telefoonaansluiting meer nodig.
Kortom of u nu 2 of 200 toestellen heeft dean one heeft de juiste oplossingen voor u.
Functionaliteiten
Standaard zijn al vele functionaliteiten beschikbaar denk hier bij aan:
•Telefoonoproepen worden verdeeld zoals u het wenst;
•Groepsoproepen;
•Doorschakelen naar interne en externe nummers;
•Inkomende call rules;
•Niet locatie-gebonden, want een internetverbinding volstaat om uw telefoon te kunnen verbinden met onze centrale. Oók van thuis uit;
•Ongelimiteerd uitbreidbaar: uw telefonie kan perfect meegroeien met uw bedrijf;
•Via VoIP zijn onderlinge gesprekken gratis en bespaart u aanzienlijk op uw belkosten.
Maar ook extra functionaliteiten kunnen beschikbaar worden gesteld:
•Professioneel keuzemenu zodat uw klanten direct bij de correcte medewerker terechtkomen;
•Dynamische voicemails, bijvoorbeeld na de kantooruren, op de middag of op feestdagen;
•Een wachtrij zodat uw klanten nooit meer een bezettoon horen, wél aangename wachtmuziek tot u hen kan verder helpen;
•Integratie met PC, CRM-pakketten en smartphone;
•Fax to email;
•Email to Fax.
Uiteraard zijn er nog veel meer mogelijkheden zoals doorschakelingen naar DECT en mobiel zijn met dean one hosted telefonie diensten te realiseren. Heeft u specifieke wensen? Dat kan natuurlijk ook. Wij zetten ons in om samen met u de oplossing hiervoor te realiseren.
Toestellen
dean one heeft er voor gekozen om haar hosted telefonie een groot scala aan toestellen te ondersteunen denk daarbij aan Yealink, Gigaset, Siemens en vele anderen. Door onze goede samenwerking met deze fabrikanten kunnen wij u een constante kwaliteit garanderen.
dean one kan zowel vaste toestellen als DECT oplossingen bieden. Tevens kunt u uw laptop, smartphone of PC als toestel gebruiken.
Telefoonnummers
Uw eigen nummer(s) behouden (porteren)? Een nieuw telefoonnummer of nummerblok? Dankzij de samenwerking met bekende telecom partijen behoort dit allemaal tot de mogelijkheden.
Wilt u meer informatie of een vrijblijvende offerte? Neem dan contact op voor meer informatie.